Do not buy a ۳ laptop (2)

هنگامی که قصد خرید یک لپ‌تاپ را دارید، دست به دامان اینترنت می‌شوید و با جستجو در سایت‌های مختلف و خواندن مقالات متعدد، با لپ تاپ‌هایی که در آن برهه زمانی برای خرید مناسب هستند، آشنا می‌شوید. این بار قصد داریم تا در یک مقاله متفاوت‌تر از بقیه، 3 لپ‌تاپ را به شما معرفی کنیم که نبایست در حال حاضر بابت آنها پول بدهید! ممکن است هر این مدل‌ها بهترین کانفیگ را داشته و با خواندن مشخصات آنها کمی متعجب شوید که چرا نباید این‌ها را خرید! اما اگر نگاهی به قیمت بیندازید، نظرتان عوض خواهد شد.

1. (Apple MacBook Pro 15-inch with Retina display 2013 (ME294

شاید با دیدن نام اپل و آن سیب گاز زده و مشخصات فضایی این مدل، نظیر: پردازنده Core i7 ، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 مگابایتی از نوع SSD و… به وجد بیایید؛ اما چه دلیلی دارد که شما بابت چنین مدلی در حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان پول ناقابل را از جیب مبارک خود در آورده و به جیب اپل بریزید؟! به خصوص اگر بدانید که سیستم عامل آن نیز منحصر به فرد بوده و با برخی نرم افزارها سر ناسازگاری دارد و در ضمن فاقد درایو نوری هم است (!) یعنی اینکه اگر شخصی برای‌تان یک DVD هزار تومانی را آورد، شما قادر نیستید آن را بر روی لپ تاپ 8 میلیونی خود بگذارید و اجرا کنید!

Do not buy a ۳ laptop (1)

2. (MSI GT70-20L (WorkStation

یک لپتاپ فوق‌العاده از سری گیمینگ MSI که با پردازنده و گرافیک خیره کننده‌ای که دارد، باعث شده تا شما تنها با دیدن مشخصات آن در جای خود میخ کوب شوید. اما آیا شما حاضرید برای داشتن چنین مدلی بیش از 15 میلیون تومان بپردازید ؟! اگر گیمر هستید با این مبلغ می‌توانید هر دو کنسول برتر این روز های بازار، یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، به همراه یک LED 47 اینچی با کیفیت بالا بخرید و انقدر بازی کنید تا خودتان خسته شوید! شاید توجیه شما برای خرید این مدل، قابلیت حمل و نقل آن است اما باید بدانید که خود لپ‌تاپ به تنهایی در حدود 4 کیلوگرم وزن داشته و از آنجایی که این مدل را برای گیم خریده‌اید، بدون شک لوازم جانبی نیز به همراه آن حمل می‌کنید بنابراین وزن کلی آن از 8 کیلوگرم هم بیشتر خواهد شد! آیا شما مایلید 15 میلیون تومان بپردازید و از لپ‌تاپ خود به جای دمبل استفاده کنید؟

Do not buy a ۳ laptop (4)

3. Sony Vaio F23B9E

محصولات سونی و خصوصا لپ‌تاپ‌های آن، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بدون شک جز بهترین‌ها در این زمینه هستند. این مدل در پشت ویترین بسیار زیبا و چشم نواز است به خصوص رنگ سفید آن هنگامی که نور پس زمینه صفحه کلید روشن باشد! اما هنگامی که بحث خرید پیش می‌آید این سامورایی سونی، در گوشه ای از اتاق جا خوش می‌کند، زیرا شما فقط بابت همین چند آپشن اضافی می‌بایست در حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان پول بپردازید، در حالی که با چنین مبلغی می‌توانید مدل‌های بهتر با مشخصات سخت افزاری بالاتری را از برند‌های دیگر و حتی از خود سونی خریداری کنید! در ضمن این مدل علی‌رغم وزن بالایش، کمی پا به سن گذاشته و باتری چندان مناسبی نیز ندارد و آنقدرها هم برای گیم و کار با نرم افزارهای خاص، مناسب نیست!

Do not buy a ۳ laptop (3)


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:1 | نویسنده : C A R B O N |

هر تلفن همراهی که ما امروز استفاده می‌کنیم، از گوشی‌های ساده گرفته تا پیشرفته‌ترین آن‌ها، اکثرا ادامه‌دهنده مدل‌های قبلی خود بوده‌ و همگی با نیت خاصی تولیدشده‌اند.

در این مطلب در نظر داریم به معرفی خلاصه 10 گوشی‌ای بپردازیم که توانستند دنیا را تغییر دهند. برخی از آن‌ها با معرفی ویژگی‌های جدید برای کاربران، برخی با همه‌گیر شدن سریع و …


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:57 | نویسنده : C A R B O N |

به گزارش دریچه خبر؛ العربیه نوشت شرکت گوگل این امکان را فراهم کرده تا همه کاربران ایالات متحده بتوانند به راحتی عینک هوشمند "Google glass" را بخرند.

این شرکت ماه گذشته به مدت یک روز عینک گوگل را برای همه کاربران فراهم کرد تا فقط عده خاصی خریدار عینک نباشند بلکه هر فردی که در ایالات متحده زندگی می کند بتواند از این عینک و امکاناتش استفاده کند.
پیش بینی می شود عینک گوگل تا پایان سال 2014 در بازارهای تجاری کل دنیا عرضه شود.
 
گفتنی است با عینک گوگل می توانیم فیلم ضبط کنیم، به ایمیل ها دسترسی داشته باشیم و در هنگاه رانندگی از آن کمک بگیریم.
امکانات موجود در این عینک از جمله تصویربرداری نامحسوس ، نوعی جاسوسی از حریم خصوصی افراد می باشد که باعث انتقادات فراوانی شده است.
 

موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:55 | نویسنده : C A R B O N |

ه گزارش دریچه خبر ، امروز با روند افزایشی قیمت ارز در بازار، در بازار لپ‌تاپ هم قیمت‌ها رو به افزایش بوده است.

این قیمت‌ها مربوط به محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:55 | نویسنده : C A R B O N |

اگر کاربر یک گوشی یا تبلت اندرویدی هستید حتماً اصطلاح روت کردن را شنیده‌اید. روت (Root) در لغت به معنای ریشه و اصطلاحاً روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی به ریشه‌ای‌ترین بخش دستگاه.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:54 | نویسنده : C A R B O N |

به گزارش دریچه خبر نرم افزار YoWindow Unlimited Edition ابزاری پیشرفته برای نمایش پیش بینی آب و هوا می باشد. این نرم افزار قادر است تا آخرین اطلاعات مربوط به منطقه مورد نظر و محل زندگی شما را در یک تصویر بسیار زیبا نمایش می دهد. تمام آب و هوای نمایش داده شده در تصویر انیمیشنی شرایط واقعی آب و هوایی آن منطقه مثل شرایط جوی ابری، بارانی، برفی، مه، آفتابی، روز و شب می باشد. در واقع طبق شرایط آب و هوایی منظقه شما، تصویر مربوط به آن در دسکتاپ شما نمایش داده خواهد شد.

به طور مثال اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. یکی از قابلیت های جالب این برنامه آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. علاوه بر این اطلاعات دقیقی از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود. این برنامه قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:53 | نویسنده : C A R B O N |
در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برایتان نرم افزاری معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن مچ هكرهای Wi Fi خود را بگيريد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟


اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار نظارت مانیتورینگ است. نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.


از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از زبان شیرین فارسی، سازگاری با انواع استانداردهای شبکه‌های بی‌سیم، نمایش MAC آدرس، حجم کم، نمایش اطلاعات سیستم‌های متصل به شبکه، قابلیت قطع ارتباط سیستم‌های غیرمجاز و... اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:52 | نویسنده : C A R B O N |
evleaks هم عقيده دارد که نکسوس 6 نخواهد آمد ! این اولین بار نیست که خبری در ارتباط با رهاکردن برند نکسوس توسط گوگل مطرح می شود، اما هنوز هم انتظار می رود که اسمارت فونی با نام نکسوس 6 در سال جاری معرفی گردد. evleaks با انتشار توییتی اعلام نمود که “نکسوس 6 وجود نخواهد داشت” و این خداحافظی با سری نکسوس خواهد بود. ...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:50 | نویسنده : C A R B O N |
مژده به دارندگان گلکسي اس 3 : نسخه جهاني اس3 به زودي مي تواند اندررويد کيت کت را به صورت غير رسمي دريافت کند کمپانی کره‌ای سامسونگ چندی قبل لیست تمامی گوشی‌های ساخت این کمپانی  که بروزرسانی اندروید کیت‌کت برایشان عرضه خواهد شد را منتشر کرد. در این میان اما کاربرانی که صاحب ورژن بین المللی گوشی‌های گلکسی اس3 بودند با یک خبر بسیار ناگوار مواجه شدند؛ کیت کت برای گوشی ...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:48 | نویسنده : C A R B O N |

 

Kairos : اولين ساعت هوشمند مکانيکي جهان با طراحي بسيار زيبا و دلنشين تب گجت هاي هاي پوشيدي به خصوص ساعت هاي هوشمند مدتي است که در ميان بسياري از شرکت هاي حوزه فناوري رواج پيدا کرده و مدل هاي مختلفي از ساعت هاي هوشمند توليد و عرضه شده اند.اما تقريبا همه آن ها از ظاهر مناسبي برخوردار نبوده و اکثرا گجت هاي ناموفقي بوده اند.تا جايي که چند ........

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:45 | نویسنده : C A R B O N |
Internet Download Manager یا به اختصار IDM نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.
 
 
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :
 
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر توسط سیستم هوشمند تقسیم بندی پویا
- قابلیت Resume جهت قطع و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و برنامه‌های رایج در بازار
- قابلیت خودکار چک کردن فایل‌ها توسط ضد ویروس‌ها
- قابلیت دانلود چندگانه فایل‌ها
- قابلیت زمان بندی پیشرفته برای مدیریت دانلودها.
- قابلیت Speed Limiter جهت محدود نمودن سرعت دانلود
- پشتیبانی از زبان‌ها مختلف از جمله زبان فارسی

موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:42 | نویسنده : C A R B O N |

همانطور که امروز کمی پیش‌تر نیز گفته بودیم سامسونگ در تاریخ ۲۱ خرداد معادل با 12 ژوئن مراسمی را به منظور معرفی تبلت‌های جدید خود ترتیب داده که هم‌اکنون دعوتنامه‌ی خبری رسمی آن منتشر شده است. به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای تولیدکننده‌ی دستگاه‌های هوشمند مجموعه‌ی رنگارنگی از تبلت‌ها را تدارک دیده باشد.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:12 | نویسنده : C A R B O N |
 
عصرخودرو:من خیلی توضیح نمی‌دهم. همین بس که بدانید سایپا (یکی از دو خودروساز بزرگ کشور) محصولات جدیدی را وارد بازار خواهد کرد که از چین می‌آید.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:8 | نویسنده : C A R B O N |

نمایشگاه بین المللی نیویورک (NYIAS) که امسال 114 سالگی اش را جشن گرفت، در تاریخ 18 الی 27 آوریل 2014 مطابق روزهای 29 فروردین لغایت 7 اردیبهشت ماه 93 در مرکز تجاری Jacob Javits در منهتن برگزار شد.

   
 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:4 | نویسنده : C A R B O N |
 
HTC One Mini 2 رسما معرفي شد : 4.5 اينچ با دوربين 13 مگاپيکسل ، پردازنده اسنپدراگون 400 و یک گیگابایت رم از زمان معرفي HTC One M8 تا امروز خبر هاي بسياري از نسخه ميني اين تلفن هوشمند منشر گرديد.اکنون کمپانی تایوانی HTC با معرفی رسمی HTC One mini 2 به شایعات جامه‌ی حقیقت پوشانده است. ...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:0 | نویسنده : C A R B O N |

 

جدال ريز نقش ها : مقايسه اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ با وان مینی و گلکسی S4 مینی دقايقي پيش کمپاني اچ تي سي رسما از اسمارت فون HTC One Mini 2 پرده برداشت که در پست قبلي به معرفي آن پرداختيم.اما بياييد اين تازه وارد را با ديگر زير نق هاي بازار نظير نسخه اول One Mini و همچنين Galaxy S4  ميني مقايسه کنيم.با گجت نيوز همراه باشيد. ...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:58 | نویسنده : C A R B O N |
اولين تبلت کمپاني چيني ژيائومي با پردازنده قدرتمند تگرا K1 معرفي شد دو سال پیش لِی‌جون، مدیرعامل کمپانی ژیائومی تصمیم کمپانی خود برای تولید یک تبلت را در هاله‌ای از ابهام عنوان کرد، اما امروز این کمپانی چینی پرده از تبلت تولیدی خود با نام Mi Pad برداشت که در مراسمی در شهر پکن پا به عرصه‌ی وجود نهاد. ...

موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:55 | نویسنده : C A R B O N |
تلويزيون اندرويدي 49 اينچ 4K ژيائومي با قيمت 640 دلار معرفي شد شيائومي تلويزيون اندرويدي 49 اينچ 4K را با قيمت 640 دلار معرفي کرد.Mi Pad تنها محصول معرفي شده شرکت چيني شيائومي نبود و اين کمپاني چيني به دنبال عرضه اولين تلويزيون هاي هوشمند خود در سپتامبر گذشته، امروز نسل بعدي آن را با اندازه کمي بزرگتر پرده برداري کرد! ...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:53 | نویسنده : C A R B O N |
آيا آیفون 6 اپل دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1704 در 960 پیکسل است ؟ تاکنون شایعات مختلفی در مورد اسمارت فون iPhone 6 اپل منتشر شده، اما در بین این خبرها و شایعات، اطلاعات زیادی در مورد رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه بدست نیامده است. اسمارت فون iPhone 5S دارای صفحه نمایش 4 اینچی و رزولوشن 1136 در 640 پیکسل می باشد و حال براساس گزارش جدیدی که منتشر شده�...

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:51 | نویسنده : C A R B O N |

 

سامسونگ عينک هوشمند Gear Glass را همراه با گلکسي نوت 4 در IFA 2014 معرفي خواهد کرد عینک هوشمند گوگل گلس با پشت سر گذاشتن نگرانی‌های اجتماعی و قانونی توانسته به یک ابزار حرفه‌ای برای ارائه خدمات و کاربردهای استثنایی تبدیل شود. حالا گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ نیز قصد عرضه یک عینک هوشمند را دارد.

موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:44 | نویسنده : C A R B O N |

امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان عصر امروز چهارشنبه در نشستی خبری ضمن اشاره به روند انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اسامی این افراد را اعلام کرد.

بهرام افشارزاده، مقداد نجف نژاد، سعیدرضا افجه ای، پندار توفیقی، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا صادق پور، صاحب پناهی و جان نثاری اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی معرفی شدند که از بهرام افشارزاده به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه نام برده می شود. قرار است در اولین جلسه اعضای هیات مدیره مدیرعامل این باشگاه معرفی شود.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : C A R B O N |
تبلت اچ‌پی

توییتی از جانب فاش کننده نام‌آشنا و قدیمی evaleak رسیده بود که گویا اچ پی در حال کار بر روی تبلتی با سیستم عامل اندروید است. حال تصویری از این تبلت به وسیله این حساب توئیتر به بیرون درز کرد که حکایت از حاشیه نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر دارد.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:38 | نویسنده : C A R B O N |
گوگل‌گلس

گوگل به آرامی در حال پیشبرد طرح توسعه‌ی عینک‌هوشمند خود، گوگل‌گلس است. این کمپانی پس از عرضه‌ی چندباره‌ی این محصول برای توسعه دهندگان اپلیکیشن، در آخرین اقدام خود گوگل‌گلس را برای خرید در دسترس عموم قرار داده است. این بدین معنی است که برای استفاده از این محصول دیگر نیازی به ثبت‌نام و سپری کردن مراحل خاص نیست.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:35 | نویسنده : C A R B O N |

 

این روزها بسیاری از صاحبان وبسایت برای جلب مخاطبان بیشتر و تاثیرگذاری عمیق‌تر مطالبشان دست به دامان شبکه‌های اجتماعی شده‌اند و معمولا تیتر و خلاصه‌ای از مطلب روی صفحات اختصاصی این وبسایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و دنبال‌کنندگان وبسایت در آن شبکه‌ها از انتشار مطلبی جدید آگاه شده و با اشتراک‌گذاری دوباره باعث رونق خوانندگان و افزایش بازدیدکنندگان می‌شوند. در این میان مشکل اساسی تعدد این شبکه‌های اجتماعی و دشوار بودن ارسال پست به هر کدام از آنها پس از انتشار مطلب روی وبسایت است.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:26 | نویسنده : C A R B O N |

android_kitkat_packaging_610x343

همین سال گذشته میلادی بود که کمپانی بزرگ گوگل از سیستم عامل محبوب اندروید نسخه ۴٫۴ ملقب به اندروید کیت کت (  Android 4.4 KitKat ) رسما رونمایی کرد.درست پس از رونمایی از این نسخه ذهن تمامی علاقه مندان و طرفداران سیستم عامل اندروید به این موضوع معطوف شد که ؛ اسمارت فون اندرویدی خودشان چه زمانی به این نسخه ارتقا می یابد و برند سازنده اسمارت فون چه زمانی این بسته بروزرسانی را منتشر خواهد ساخت ! امروز در این مقاله قصد دارم برای شما  تشریح کنم که چه اسمارت فون هایی این بسته بروز رسانی را در یافت خواهد کرد و زمان آن نیز در چه تاریخی است ! باشد تا مورد عنایت شما سروران قرار گیرد.

th

طبق روال همیشه ؛ بحث بروزرسانی سیستم عامل محبوب اندروید نقل هر محفلی بوده است و جزو مسائل مهم به شمار می رود.کاربران این سیستم عامل ؛ همواره در تلاشند تا زودتر بتوانند بسته بروز رسانی مربوط به سیستم عامل محبوب اندروید را دریافت کنند و از آن بر روی دستگاه اندرویدی خود بهره ببرند.البته در مورد اندروید نسخه ۴٫۴ کمی موضوع فرق دارد ! چرا که کمپانی گوگل اعلام داشت پس از بررسی و انجام بهینه سازی های لازمه بر روی سیستم عامل اندروید ؛ قرار شده است تا اندروید نسخه ۴٫۴ ؛ حتی روی دستگاه های اندرویدی مجهز به حافظه‌ رم ۵۱۲ مگابایتی نیز ساپورت و پشتیبانی شود.طبیعتا این خبر کاملا وسوسه انگیز است و قشر بیشتری از دارندگان دستگاه های اندرویدی را وسوسه به انجام بروزرسانی اندروید نسخه ۴٫۴ می کند ! البته باید اشاره کنم که در طی اعلانات دیگر کمپانی گوگل ؛ اندروید نسخه ۴٫۴ بسیار متفاوت با نسخه های قبلی خود خواهد بود و حتی به صورت نرم و روان تر بر روی دستگاه های اندرویدی قابل اجراست و خبری از باگ های نسخ گذشته نیز نیست ! و این خبر یعنی باز هم وسوسه بیشتر !!!

android

اما باید دید در این بین برندهای سازنده چه تصمیمی را اتخاذ می کنند !؟ تا بدین جای کار آن طور که از رفتار و سیاست های برند های سازنده دستگاه های اندرویدی مشخص است ؛ تمایلی به حاضر کردن بسته بروز رسانی اندروید نسخه ۴٫۴ برای دستگاه های اندرویدی قدیمی تر و میانه رده خود ندارد و به جای صرف انرژی خود بر این موضوع ؛ دستگاه های اندرویدی جدید و پرچمداران خود را نشانه رفته اند ! در این جاست که باید اذعان کنم که کاربر قربانی سیاست های برند ها می شود ! حال لیستی از دستگاه های اندرویدی که قرار است بسته بروز رسانی اندروید نسخه ۴٫۴ را دریافت کنند ؛ برایتان درج نموده ام و امیدوارم که دستگاه شما جزو لیست دریافت کنندگان اندروید نسخه ۴٫۴ باشد.فقط نیاز به توضیح است که این لیست براساس اعلام رسمی برندهای سازنده بوده است و کمی هم شایعات مطرح شده را شامل می شود.گفتنی است که این لیست تا به حال حاضر کامل ترین لیست دستگاه هایی است که مجهز به بسته بروز رسانی اندروید نسخه ۴٫۴ می شوند :

0

Asus

  • Padfone 2 – تا پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴
  • Padfone Infinity – تا پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴
  • Padfone A80 – تا پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴
  • New Padfone Infinity – سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴

HTC

  • HTC One – ورژن های قراردادی AT&T و T-Mobile هم اکنون در حال دریافت بسته بروز رسانی اندروید نسخه ۴٫۴ می باشند.
  • HTC One mini – هم اکنون در حال ارائه
  • HTC One max – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • HTC One Google Play Edition – بروزرسانی شده است
  • HTC Droid DNA – ارائه‌ برورزرسانی تا پایان سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۴

LG

  • LG G2 – هم اکنون در حال ارائه
  • LG G Flex – بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG Optimus G Pro – بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG Optimus G – بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG G Pro Lite-بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG Optimus L9 II - بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG Optimus Vu II, Vu III -بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG Optimus F7, F6, F3 - بر طبق شایعات بروز خواهد شد
  • LG G Pad 8.3  - بر طبق شایعات بروز خواهد شد

Motorola

  • Moto X – بروزرسانی شده است
  • Moto G – بروزرسانی شده است
  • DROID Ultra  – هم اکنون در حال ارائه
  • DROID Maxx – هم اکنون در حال ارائه
  • DROID Mini – هم اکنون در حال ارائه
  • DROID RAZR M (including Dev Edition) – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • DROID RAZR HD (including Dev Edition) – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • DROID RAZR MAXX HD -ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Atrix HD – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Electrify M – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Razr i  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد

Nexus Devices

  • Nexus 4 – بروزرسانی شده است
  • Nexus 7 – بروزرسانی شده است
  • Nexus 10 – بروزرسانی شده است

Samsung

  • Galaxy S4 Google Play Edition – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy S4 – ورژن های قراردادی AT&T در حال ارائه شدن است
  • Galaxy Note 3 – بروزرسانی شده است
  • Galaxy S III – ارائه‌ بروزرسانی در (March/April) اردیبهشت ماه تایید شده است.
  • Galaxy Note II – ارائه‌ بروزرسانی در (March/April) اردیبهشت ماه تایید شده است.
  • Galaxy S4 mini -ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy S4 Active – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy S4 Zoom  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy S III – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy S III mini  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Mega  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Light  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Note 8.0  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Tab 3 (7-inch, 8-inch and 10-inch editions) -ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Note 10.1 -ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Galaxy Note 10.1 2014 Edition  – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد

Sony

  • Sony Xperia Z1 / Z Ultra -  ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Sony Xperia Z, ZL, Tablet Z – ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Sony Xperia SP -ارائه‌ بروزرسانی تایید شده است و قرار است به زودی ارائه گردد
  • Sony Xperia ZR, Xperia T, Xperia TX and Xperia V  – در حال بررسی امکان بروزرسانی

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:25 | نویسنده : C A R B O N |

موتور رندر یا به انگلیسی layout engine هسته یک مرورگر به حساب می‌آید که وظیفه پردازش و رندر کدها را بر عهده دارد.

اگر طراح حرفه ای باشید می‌دانید که ظاهر یک وب‌سایت باید با تمامی مرورگرها سازگار باشد و دلیل این تفاوت مکان و جزئیات به خاطر تفاوت موتورهای مرورگرها می باشد.

Countries_by_most_used_web_browser_update.svg_

در این تصویر می‌توانید آمار استفاده از مرورگرهای مختلف در نقاط مختلف دنیا را ببینید.(سبز:کروم – نارنجی:فایرفاکس – آبی:اینترنت اکسپورر – خاکستری:سفری – قرمز:اپرا)


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:23 | نویسنده : C A R B O N |

حتما بخوانید.............


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:21 | نویسنده : C A R B O N |

Best-Firefox-Extensions-2013

فایرفاکس شاید در حال حاضر محبوب ترین مرورگر دنیا نباشد اما با تکیه بر افزونه های (add-ons) زیادی که در مخزن خود دارد همچنان یکی از رقیبان اصلی این دسته است افزونه های کاربردی که نیاز هر کاربر مبتدی و تخصصی را بر طرف می کند. در این مقاله از گویا آی تی به معرفی ۲۰ افزونه برتر در سال گذشته میلادی می پردازیم.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:19 | نویسنده : C A R B O N |

دریچه امروز لیست قیمت لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران را به همراه عکس و مشخصات برای شما کاربران آماده کرده است، تا بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:10 | نویسنده : C A R B O N |

نرم افزار Wise Care 365 یکی از ابزارهای حرفه‌ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می‌باشد. بعد از نصب این نرم افزار شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده‌ايد.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:4 | نویسنده : C A R B O N |
زمانی که ویندوز 8 رونمایی شد همه به شکل عجیب و سخت بودن آن ایراد گرفتند اما با گذشت زمان و پیدا شدن ترفندهای خاص در این ویندوز کار با آن لذت بخش تر شد. به همین دلیل است که کاربران ترفندهای ویندوز 8 را از علایق خود می دانند.

موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:1 | نویسنده : C A R B O N |

Google Now که همواره در پی ایجاد پلی بین دنیای آفلاین و آنلاین ماست، به تازگی به ویژگی جدیدی مجهز شده است كه تبحر خاصي در خالي كردن حسابتان دارد!


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:0 | نویسنده : C A R B O N |
اگر گوش آیفون دارید حتما بخوانید
حفره امنیتی جدید کشف شده در دستیار صوتی مرورگر سیری به هر شخصی اجازه می دهد که از لیست مخاطبان شما در تلفن همراه آیفون اپل استفاده کرده و تحت نام شما به ارسال ایمیل و پیام متنی اقدام کند.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:57 | نویسنده : C A R B O N |

به گزارش دریچه خبر، اگرچه این روزها گوشی های مختلفی با عنوان ضدآب در بازار وجود دارند اما با این وجود همچنان تماس گوشی با مایعات و یا در آب افتادن آن بیم بسیاری از مشترکان این وسیله است.

  در اغلب مواقع این ترس وجود دارد که پس از افتادن گوشی در آب دیگر خیلی نمی‌توان امیدی به استفاده از آن داشت اما با این وجود راهکارهایی برای جلوگیری از این وضعیت وجود دارد که امتحان آنها ممکن است این مشکل را برطرف کند.

در این میان نور مستقیم آفتاب، سشوار و گرفتن با فاصله روی حرارت اجاق گاز راه حل‌هایی است که ممکن است همه ما آنها را شنیده باشیم اما این راهکارها هم قطعا همیشه به نتیجه نخواهند رسید.

همچنین در این مساله جای هیچ شکی وجود ندارد که بلافاصله پس از افتادن گوشی در آب باید بدون معطلی، آن را خاموش کرد. این مرحله باید به سرعت و در عرض یکی دو ثانیه انجام شود، حتی پیش از آنکه گوشی را با لباستان خشک کنید! چرا که با این کار قبل از اینکه آب بتواند به مدارهای الکتریکی دست پیدا کرده و باعث اتصالی شود، گوشی خاموش شده است.

علاوه بر این باید در این مدت بر کنجکاوی خود درباره سالم ماندن یا از کار افتادن گوشی غلبه کرده و اگر می‌خواهید چک کنید که آیا موبایل کار می‌کند یا خیر، دست نگه دارید چراکه فشردن دکمه‌ها شانس تاثیر مخرب رطوبت را به شدت افزایش می‌دهد و موجب نفوذ بیشتر آب به داخل دستگاه می‌شود.

اما از جمله راهکارهایی که توصیه شده پس از خاموشی گوشی امتحان شود، خشک کردن بیرون گوشی با یک حوله بدون پرز یا یک تکه پارچه است البته در این زمینه تا جایی که ممکن است از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا ممکن است در شکاف‌های گوشی گیر کند و جلوی کار کردن آن را بگیرد.

علاوه بر این در حین انجام این کار باید به پورت‌ها، اسپیکر‌ها و میکروفون‌ها هم دقت شود. سپس سریعا باتری را خارج کنید، تا منابع انرژی را دور از دسترس مدارهای داخلی نگه دارید و از اتصال کوتاه و وارد شدن صدمه به مدار جلوگیری کنید. تمامی قسمت‌های گوشی را از هم جدا کرده و باز کنید و آن‌ها را کاملا خشک کنید.

در مرحله بعد توصیه شده است که قسمتهای مختلف گوشی را در یک پاکت گذاشته و از مواد خشک کن و رطوبت گیر برای آنها استفاده کنید ضمن این که می توان گوشی را در گونی برنج نپخته نیز قرار داد تا برنج کمک کند رطوبت گوشی بخوبی گرفته شود. پس از انجام این امور توصیه می شود به مدت سه روز دست نگه داشته و از روشن کردن گوشی موبایل خودداری کنید.

اما یکی دیگر از راه‌های توصیه شده برای خشک کردن گوشی، استفاده از سشوار است که در این میان برخی هم بر این باور هستند که مهم نیست شما با چه مهارتی این کار را انجام خواهید داد اما درکل هیچ وسیله گرمایشی نباید برای خشک کردن موبایل استفاده شود چراکه بسیاری از تراشه‌های درون موبایل، به حرارت حساس هستند و افزایش دما به آنها صدمه خواهد زد.

نکته بعدی این است که بخار در این شرایط نمی‌تواند به راحتی از موبایل خارج شود و دوباره درون گوشی به حالت مایع در می‌آید، پس از این روش به هیچ وجه استفاده نکنید. درضمن در آفتاب قرار دادن نیز می‌تواند تاثیری مشابه داشته باشد.

در این میان باید به این نکته هم توجه داشته باشید که در صورت نفوذ آب به گوشی تلفن همراه شما از گارانتی خارج می شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:57 | نویسنده : C A R B O N |

به گزارش 

دریچه خبر

، شاید برای شما هم پیش آمده که یک "ایران چک" یا اسکناس با مبلغ بالا را از کسی گرفته باشید و نگران شوید که این اسکناس یا ایران چک تقلبی نباشد.


 

قصد داریم شما را با یک نرم افزار بسیار ساده برای تلفن های همراه اندرویدی آشنا کنیم که وظیفه آن کنترل جعلی بودن اسکناس است.با کمک این نرم افزار دیگر نیازی به خرید دستگاه های تست اسکناس نیز نخواهید داشت.

در این برنامه با استفاده از رنگ های مختلف می توانید تست تقلبی بودن پول را انجام دهید.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:54 | نویسنده : C A R B O N |

یاهو یک اپلیکیشن موبایل دیگر را به تصرف خود در آورده است. در Blink کاربران قادر هستند پیغام‌هایی را به دیگران ارسال کنند که بصورت خودکار از بین می‌روند. چیزی شبیه به آنچه در سریال کارگاه گجت یا سرویس SnapChat شاهد آن بودیم.


موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:51 | نویسنده : C A R B O N |

dark-square-hole-in-the-Sun

به تازگی ناسا در گزارشات خود اعلام کرده که لکه کرونال مربعی شکل و عجیب و غریبی بر روی خورشید پیدا کرده است. ناسا برای اثبات ادعای خود ویدئوی در ارتباط با این موضوع منتشر ساخته است

اخیرا لکه‌های کرونال به یکی از مباحث داغ برای اخترشناسان تبدیل شده است. در این قسمت از خورشید طوفان‌های خورشیدی با سرعت بالا در جریان هستند.لکه خورشیدی ناحیه‌ای بر روی سطح خورشید می‌باشد که به وسیله فعالیت‌های شدید مغناطیسی بوجود می‌آید که مانع از انتقال گرما می‌شوند، این ناحیه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح به وجود می‌آیند و می‌توانند بدون کمک تلسکوپ از روی زمین نیز دیده شوند.

ناسا اعلام کرده است چون این لکه در قسمت جنوبی خورشید قرار دارد بنابراین احتمالا طوفان‌های خورشیدی ناشی از این لکه، زمین را تحت تاثیر حود قرار نخواهد داد!


موضوعات مرتبط: فیزیک ونجوم ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:47 | نویسنده : C A R B O N |

چندي پيش در خبر ها خوانديم که اپل در هدفون هاي جديدش از سنسور ضربان قلب استفاده می کند.اما اکنون ال جي اين محصول را توليد کرده و 18 مي ( 4 روز ديگر ) از آن طي يک مراسم رسمي رونمايي خواهد کرد.


LifeBand Touch اما در نمایشگاه CES معرفی شد و حالا آماده ارایه به بازار است. این دستگاه نمایشگر 0.9 اینچی از نوع OLED دارد و برای نشان دادن زمان، داده‌های سلامتی، اعلانیه‌ها و کنترل کردن پخش کننده موزیک تلفن همراهتان استفاده خواهد شد.

این دستگاه بر خلاف “گیر”‌های سامسونگ عمر باتری قابل قبولی دارد و با باتری 90 میلی آمپری خود می‌تواند چیزی حدود 5 روز دوام بیاورد، این خیلی خوب است. قابلیت کاربردی دیگری که همانند ” گیر ”‌های سامسونگ دارد اینکه با چرخاندن مچ دست به سوی خودتان، نمایشگر روشن می‌شود و نیازی به فشردن دکمه ای نیست. این قابلیت به لطف آلگوریتم تشخیص حرکت داخلی آن است. این دستبند هوشمند در 3 اندازه عادی،بزرگ و خیلی بزرگ موجود خواهد بود که تفاوت کمی‌در وزن و طول بند آن دارد.

اما بیایید درباره قسمت هیجان انگیز داستان صحبت کنیم، Heart Rate Earphones از الجی. این واقعا نوآوری جالبی است و می‌توان گفت گوشه ای از جادو! این هدفون‌ها از تکنولوژی PerfprmTek استفاده می‌کند که میزان جریان خون را در قسمت خارجی گوش شما اندازه می‌گیرد. بدین وسیله این دستگاه می‌تواند ضربان قلب و میزان اکسیژن آن را بسنجد.

این هدفون با ” قسمت گوشی منعطف ” طراحی شده است که استفاده از آن را ساده می‌کند. این هدفون بی سیم است و بین 2 گوشی یک رابط بلوتوثی به نام ” Medallion ” قرار دارد که داده‌های بین تلفن همراه هوشمند شما و LifeBand به اشتراک می‌گذارد. الجی هنوز نگفته است که با باتری 200 میلی امپری آن، چقدر می‌تواند دوام بیاورد.

هر دو این دستگاه‌های با نرم افزارهای سلامتی LG Fitness, MyFitnessPal, Runkeeper و MapMyFitness کار خواهد کرد و علاو بر اندروید با دستگاه‌های iOS هم سازگاری دارند.

نظر شما درباره الجی و شروع امسالش چیست؟ درباره حسگر ضربان قلب، آیا ترجیح می‌دهد در هدفون تان باشد یا روی تلفن همراه هوشمندتان و بدون نیاز هدفونتان؟ کدام راحت تر و کاربردی تر است؟


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:46 | نویسنده : C A R B O N |

kia sportage facelift 2014

 "پیتر شرایر" (Peter Schreyer) پیش از آن که در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر عامل کمپانی کیا معرفی شود، در سمت طراح ارشد این کمپانی کره ای مشغول به کار بود. او در طی دوران فعالیت خود به عنوان طراح، انقلابی در ظاهر خودروهای کیا ایجاد کرد که یکی از پرفروش ترین آن ها کیا اسپورتیج بود. پس از معرفی اسپورتیج در سال ۲۰۱۱، بازار جهانی استقبال بسیار خوبی از این کراس اوور زیبا کرد و به نظرمی رسد فیس لیفت اسپورتیج ۲۰۱۴ نیز که روز گذشته تصاویر آن منتشر شد، هم چنان در مسیر موفقیت حرکت کند.


 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
  •  

 فیس لیفت اسپورتیج ( kia sportage facelift 2014 ) تغییرات ظاهری کمی را به خود دیده است که عبارتند از: تغییر جزئی طرح جلو پنجره، چراغ های جلوی HID و چراغ های عقب LED سفارشی.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
  •  

درواقع مهم ترین تغییرات، مربوط به موتورهای در نظر گرفته شده برای تیپ های مختلف اسپورتیج می شود. پیشرانه ۲٫۴ لیتری با تزریق سوخت مستقیم و با اصلاحاتی که بر روی آن صورت گرفته است، توانایی تولید ۱۸۲ اسب بخار نیرو را دارد که نسبت به موتور مدل قبلی ۶ اسب بخار قوی تر شده است. در حال حاضر مصرف سوخت این موتور که بر روی تیپ های LX و EX قرار دارد، رسماً اعلام نشده است، اما انتظار می رود که پیشرانه جدید مصرف سوخت ترکیبی بهتری داشته باشد.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
  •  

تیپ SX اسپورتیج ۲۰۱۴ نیروی محرکه خود را از موتور پرقدرت GDI دو لیتری مجهز به توربوشارژر می گیرد. این پیشرانه توانایی تولید ۲۶۰ اسب بخار نیرو و ۳۶۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. کابین اسپورتیج ۲۰۱۴ نیز امکاناتی مانند فرمان تلسکوپی و سیستم کامپیوتری UVO را درخود جای داده است که به صورت استاندارد در تیپ های EX و SX و سفارشی برای تیپ LX وجود دارد. تجهیزات دیگری که قبلاً در تیپ های پایین تر سفارشی بودند، در همه تیپ های مدل جدید به صورت استاندارد دیده می شوند؛ این تجهیزات عبارتند از: کمک فنر های اسپرت و دریچه های هوای صندلی های عقب. لازم به ذکر است که قیمت فیس لیفت اسپورتیج هنوز اعلام نشده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:44 | نویسنده : C A R B O N |

Prestigio-MultiPhone-PAP550

مدت ها بود که نام ویندوزفون با شرکت نوکیا گره خورده بود، اما به نظر می رسد که کم کم شرکت های دیگر هم علاقه مند به استفاده از این پلتفرم مایکروسافت شده اند، آنهم بعد از عرضه ویندوزفون 8.1. شرکت Prestigio یکی از شرکت هایی است که علاقمند به عرضه محصول یا محصولاتی با این سیستم عامل شده است. این شرکت یک نام عجیب برای اولین محصول خود انتخاب کرده است: MultiPhone PAP5507.


در بخش مشخصات، اسمارت فون MultiPhone دارای یک پروسسور اسنپ دراگون 1.2 گیگاهرتزی، صفحه نمایشی با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نیست که این محصول ویندوزفون چه زمانی معرفی و روانه بازار خواهد شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:43 | نویسنده : C A R B O N |

۱۰ نکته کاربردی برای مدیریت زمان
پاداش گوگل در ازای کشف آسیب پذیری‌های اندروید
ویندوز 10 نسخه‌ی موبایل به حالت استفاده آسان با یک دست مجهز خواهد شد
با معرفی گلکسی اس 6 پلاس 5.7 اینچی چه آینده‌ای پیش روی سامسونگ خواهد بود؟
مایکروسافت انتشار کورتانا برای اندروید را به تعویق انداخته است
شیائومی Redmi Note 2 را نهم تیرماه به طور رسمی معرفی می کند
مدیر عامل بلک بری: عجله برای رقابت با آیفون کار دستمان داد
ارسال فایل از طریق اینترنت بدون محدودیت حجمی با اپلیکیشن Shoot بیت تورنت
آفیس 2016 برای مک بروزرسانی شد
مشخصات گوشی میان رده ZTE مجهز به سنسور اثر انگشت فاش شد
شایعات: مایکروسافت در کنار دو پرچمدار جدید خود، روی دو گوشی میان‌رده دیگر نیز کار می‌کند
تمام ویژگی‌های جدید گوشی P8 هوآوی
تصویر LG G4 در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک ال‌جی
مایکروسافت با سایانوژن قرارداد همکاری امضا کرد
بررسی وان ام 9 (One M9) اچ تی سی
اکسپریا زد 4 با بدنه تمام فلزی و اسکنر اثر انگشت رونمایی می‌شود
آشنایی با 10 رستوران و چشم اندازهای تماشایی آنها
سامسونگ با ترکیب حافظه‌ی رم و فلش، تولید ماژول‌های ePoP را آغاز کرد
تصاویری از اپلیکیشن Work Assistant فاش شد
اینفوگرافیک: ۲۶ حقیقت جذاب درباره گوگل
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پرشین سی