روز به روز تقاضای کاربران برای اسمارت فون های هواوی بیشتر شده و نفوذ این کمپانی نه تنها در بازار های کشور چین بلکه در بازار های جهانی رو به افزایش است.ظاهرا همین علت باعث شده تا این کمپانی با نگرشی جدید به بازار به فکر تولید و عرضه محصولاتی درجه یک و ساخته شده از مواد مرغوب باشد.
اخیرا یو چنگدانگ رییس هیئتمدیره هوآوی دیوایس در مصاحبه ای با روزنامه چینی ۲۱st Century Business Herald از سه قدم بزرگ شرکت هوآوی برای دستیابی به اهداف خود سخن گفته است.
قدم بزرگ اول هوآوی طبق گفتههای چنگدانگ ارائه «محصولات غافلگیرکننده» به بازار خواهد بود و برای اینکه شمهای از این غافلگیری را اثبات کرده باشد، اسند P7 خود را با صفحهنمایش یاقوت کبود به خبرنگار این روزنامه نشان داده است!
خواهناخواه با چنین خبری انتشار یک مدل پریمیوم P7 با صفحهنمایش یاقوت کبود در آینده ای نه چندان دور بسیار محتمل است. حتی اگر به فرض هوآوی برای محصول P7 خود نیز از یاقوت کبود بهره نبرد، مطمئنا محصولات آینده این شرکت باید به این صفحهنمایش مجهز باشند.
قدم دومی که چنگدانگ به آن اشاره میکند، گسترش دامنه تجارت الکترونیک شرکت خود است. این تصمیم میتواند در جهت راهبرد افزایش نفوذ در میان بازارهای غرب تفسیر شود و حتی شاید از جهاتی به تحرکات شرکت شیائومی و نوع فروش آنها نیز مشابهت داشته باشد.
آخرین و سومین قدم بزرگ هوآوی که از سوی چنگدانگ مطرح شده، حرکت به سمت سیاست افزایش سود در بازه ای طولانی است. این کمپانی به جای عجله در افزایش سود خود، قصد دارد آرامآرام و به قول خود چنگدانگ در نبردی ماراتونوار پیروز این رقابت باشد.
با این حساب هوآوی برنامههای گسترده و متنوعی برای رقابت با شرکتهای مطرح بازار دارد ولی تنها گذر زمان است که موفقیت این قدمها را نشان خواهد داد.
منبع : gforgames
نظرات شما عزیزان:
موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسبها: